Wednesday, December 03, 2014

Letter To Santa

Wednesday, December 03, 2014

Today i decided to design some letter's for Santa Clause. Of course they are not  for me,  i stopped believing in Santa Clause since i was four years old, when i asked for him a little van and found early in the morning under the christmas  tree a bi-bi-bo doll wrapped in pink paper. This was an unfortunate attempt from my mommy to make me play with dolls.

Every year some days before Christmas eve, i help my nephews and other child's from the neighborhood to write their letter's. And then they give the letter's to their parent's in order to post them. We have so fun with that activity and every year they ask me to do that again.

Here are this year's letters to Santa Claus.


Σήμερα είπα να ασχοληθώ με τα γράμματα για τον Άγιο Βασίλη.Φυσικά και δεν είναι για μένα, έχω σταματήσει να πιστεύω στον Άη Βασίλη από τεσσάρων ετών όταν του ζήτησα ένα φορτηγάκι και βρήκα πρωί πρωί κάτω από το δέντρο μια bi-bi-bo τυλιγμένη σε ροζ χαρτί. Ας πούμε μια άτυχη προσπάθεια της μανούλας μου να με κάνει να παίξω με κούκλες. 

Παρόλαυτα εδώ και κάποια χρόνια έχω αποκτήσει μια συνήθεια να μαζεύω τα ανηψάκια μου και τα παιδιά της γειτονιάς όταν κλείνουν τα σχολεία για γιορτές και να γράφουμε ένα γράμμα το οποίο δίνουν μετά στους γονείς τους για να το ταχυδρομήσουν. Είναι απίστευτο το πόσο διασκεδάζουν μ'αυτήν την δραστηριότητα και την επόμενη χρονιά μου ζητάνε να το επαναλλάβουμε. 

Ορίστε τα φετινά γράμματα για τον Άγιο Βασίλη.

Letter 1: download here 

letter to santa γραμμα στον αγιο βασιλη

Letter 2 : download here 

letter to santa γραμμα στον αγιο βασιλη

 Envelope : download here

envelope to santa φακελος στον αγιο βασιλη

8 comments:

  1. Πειράζει αν το κατεβάσω για να στείλω εγώ γράμμα στον Άγιο Βασίλη? Τι κι αν είμαι 30?Τα Χριστούγεννα νιώθω πιο παιδί κι απ τα παιδιά!!!!

    ReplyDelete
  2. Εννοείτε και δεν πειράζει όλοι κρύβουμε ένα παιδί μέσα μας. Εύχομαι ότι ζητήσεις να γίνει πραγματικότητα. Καλό σου βράδυ!!!

    ReplyDelete
  3. Καλά θέλω και εγώ να γράψω γράμμα!!!! Βέβαια η μαμά μου και ο μπαμπάς μου είναι μακριά και δεν ξέρω ποιος θα μου φέρει το δώρο!! :)) Πολύ όμορφη και γλυκιά ιδέα βρήκες!!! Καλό βράδυ!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Όταν θέλουμε κάτι πολύ όλο το σύμπαν συνομωτεί για να το αποκτήσουμε,οπότε θα βρει τρόπο το δωράκι σου να έρθει. Να έχεις μια όμορφη μέρα!!!

      Delete
  4. Βρε την μαμά να σου χαλάσει το όνειρο του Άι Βασίλη!!!!
    Πάντως σίγουρα τα ανηψάκια σου και τα υπόλοιπα παιδιά θα περιμένουν πως και πως την ημέρα που μαζεύεστε για τα γράμματα! Πολύ ωραία ιδέα! Με το καλό να μαζευτείτε και φέτος Ελένη :)
    Την καλημέρα μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ αυτές οι μανούλες μας ώρες ώρες. Σ'ευχαριστώ πολύ Δήμητρα μου, να έχεις ένα όμορφο απόγευμα!!!

      Delete
  5. Πολύ όμορφες οι σελίδες για τα γράμματα του Άγιου Βασίλη! Αχχχχχχ γιατί μεγαλώσαμε! Καλό βράδυ Ελένη μου :)

    ReplyDelete
  6. Χάρηκα πολύ που σου άρεσαν. Καλό σου βράδυ!!!

    ReplyDelete